2016-04-04

[2016 復活假不能浪費之食盡亞洲at澳門withBFF] Isaac Toast & Coffee

係澳門應該食咩早餐好呢?
傳統中式粥粉麵? 定係西式腸蛋多士?
結果...
MMJ係帶左我地去食韓國有名的早餐店~
Isaac Toast & Coffee

我去SEOUL個時MISS左無食到~
MMJ強力推介~
所以我係滿有期待的~
我地大約11點行到去~
剛好有人走, 所以唔駛等位~
12點左右離開, 門口有差唔多20人呢~
有等位, 又有等外賣.
早起到的話, 不妨早少少去嘆下~

滿滿的MENU~選擇十分之多~
但其實menu有點殘舊, 需要關注一下~

對於我未去過的食店, 通常有2個選擇
Signature or Limited
當然最好兩者都可以試下啦~
不過今日, 哩個Limited實在太吸晴~
直接試佢!

Well~實物同promo image從來都係有差異架~
不過, 味道才是重點嘛
食過後, 才會明白, 
為什麼MMJ發現澳門開左就一定要黎~
為什麼會讓人那麼抗拒不了!!!

先說外層, 雖說toast係應該脆卜卜先好味~
但其實我好怕, 因為太乾同埋感覺好熱氣,
重點係我一定食到一身都係~
而issac的麵包, 感覺像烤過, 但係軟綿綿的~
烹飪高手MMW說, 因為, 這是塗了牛油再去煎的~
難怪呀~~~香口但不會覺得很熱氣
反正toast都要塗牛油, 先塗的感覺實在太好~

再來是牛肉,
我不是品牛的能手,
只能說...實在是juicy!

最後是似有還無的issac醬汁~
酸酸甜甜的~ 很開胃!
這個醬汁真的很正!!!

Isaac Toast & Coffee很值得一試!!!
不論去seoul or macau都不應該錯過
需要encore!!!

聽聞coffee也是不錯的, 留返encore再試~

想知道更多不妨看看以下連結:

沒有留言:

張貼留言